Konyhabútor probléma a nyaralásunk alatt

Idén volt az első, közös nyaralásunk a barátnőmmel, ami hát, hogy is mondjam, elég emlékezetesre sikeredett. Le is írom, hogy miért. De előjáróban, annyi infót szeretnék csepegtetni, hogy a konyhabútorral voltak komoly problémáink, ami majdnem elrontotta az egész nyaralásunkat.

Megbeszéltük a barátnőmmel, Nórival, hogy elmegyünk nyaralni és a célpont legyen egy olyan hely, ahol lehet kirándulni, van wellness, és saját házban leszünk. Így esett a választásunk egy vidéki kis településre. A település egy erdő mellett volt, és mi pont a szélén laktunk egy faházban, aminek az egyik oldalán a civilizáció volt, a másik oldalán pedig az erdő, tele kirándulásra való ösvényekkel. Autóval mentünk, mert úgy gondoltuk, hogy egyszerűbb lesz az odavezető út és nem mellesleg rövidebb is. Persze a csomagok miatt is esett az autóra a választásunk, hisz 1 hétre mentünk. Én persze befértem egy kicsi bőröndbe, de Nórinak 2 nagy bőröndje is volt és egy táska még pluszba. Valószínűleg telerakta sok olyan ruhával is, amit majd biztosan nem fog felvenni, de nem baj, nem szóltam neki. Jobb a békesség. Két és fél óra alatt oda is értünk a szállásra és 10 órakor már el is foglalhattuk azt. Bementünk és nagyon tetszett nekünk! Egy előszobába léptünk be, ahonnan balra a konyha és étkező, jobb pedig a fürdő és a WC volt megtalálható. Ha pedig az előszobán át egyenesen mentünk, akkor a hálószobába lyukadtunk ki. Minden fából volt, és ez nagyon bejött Nórinak is és nekem is. Kicsit puritán volt az egész környezet, de egyáltalán nem zavart minket, sőt, ezért jöttünk el a nagyvárosból, hogy kicsit végre nyugodtabb helyen lehessünk, ahol csend van és nyugalom. Első három napunk a következőképp telt. Első napon elmentünk kirándulni és este szaunáztunk kicsit, majd egy közeli vendéglőben vacsoráztunk. Második nap megnéztük a környezetünkben lévő nevezetességeket és este pedig egy másik vendéglőben vacsoráztunk, ahol az ottani ételeken volt a fókusz, ezeket kóstoltuk meg. Harmadik napon úgy döntöttünk, hogy otthon fogunk ebédelni és együtt főzünk valami finomat. Nem gondolkoztunk sokat, hogy mit főzzünk. Igazából valami viszonylag gyorsan elkészíthető ételt akartunk csinálni, ezért tojásleves és rántott hús krumplipürével volt a menü. Miután megebédeltünk, elmentünk egy másik tanösvényre kirándulni. Mire hazaértünk, már este volt, sötétedett. Amikor bementünk a konyhába, hogy főzzünk magunknak egy teát, furcsa dologra lettünk figyelmesek. A konyhabútornak a fából készült munkalapja szét volt rohadva. Volt egy nagy lyuk a munkalapnak a közepén. Miután megnéztük az egész konyhabútort, láttuk, hogy az egész elég ramaty állapotban van. Eléggé megijedtünk, hogy most mi fog történni, mivel aznap este és másnap egész nap nem értük el a tulajt telefonon és felkeresni se tudtuk őt. Természetesen addig nem is használtuk a konyhát, nem akartunk még nagyobb kárt okozni a konyhabútorban. Nem mondanám, hogy utána szerencsésen kipihentük https://holidayclub.hu/szerencses-pihenes-napelem-inverter/ magunkat. Végül sikerült elérni a tulajt, aki el is jött hozzánk, de addig szétizgultuk magunkat, főleg a barátnőm, Nóri. Nem is nagyon csináltunk programokat. Végül kijött a tulaj és nagyon meg volt lepődve a látványon, hisz teljesen ki kell cserélni a konyhabútort, annyira rossz állapotba került. konyhabutor-holidayRendesen elrontotta a nyaralásunkat, mondtuk is neki. Mivel megmutattuk, hogy nem mi okoztuk a kárt, elhitte, és ő kért tőlünk bocsánatot. Nem tudta, hogy ennyire rossz állapotban van a konyhabútor, mert nem mondták neki az alkalmazottai, akik ki szoktak menni, takarítani a házakat, amiket a tulaj kiad. Nagyon rosszul érezte magát, ezért kaptunk egy óriási ajándékot. Azt mondta nekünk, hogy befizet minket egy 2 órás hőlégballonozásra és maradjunk még egy hetet a legpuccosabb házában, ingyen és bérmentve, valamint minden este állja a vacsoránkat. Természetesen egyből belementünk, és máris nem volt olyan rossz érzésünk a nyaralást és a konyhabútort illetően. Az új szállásunknál a hálószobában volt egy jakuzzi és mindent teljesen patika volt! Nagyon örültünk neki, hogy így alakult végül és annak is, hogy egy ennyire rendes emberbe futottunk bele.

Hazaérve, áthívtuk a barátainkat, hogy élménybeszámolót tartsunk és a kertben a falon ki lett vetítve minden kép, amiket kint csináltunk. Elmeséltük nekik a konyhabútoros balesetünket is és meglepődtek ők is, hogy milyen jó fej tulajt fogtunk ki! 🙂